• Úvod
  • Městské elektrokolo Crussis e-Country 7.8-S (17,5Ah)

Městské elektrokolo Crussis e-Country 7.8-S (17,5Ah)

Cena vč. DPH
Tento produkt momentálně není skladem a je neprodejný
CRUSSIS




27,5" městské elektrokolo, středový motor BAFANG Max Drive M400 80Nm, rámová baterie Panasonic 17,5Ah (630Wh)


Specifikace:
Integrovaná rámová baterie Panasonic s kapacitou 17,5Ah/630Wh
Středový (centrální) motor BAFANG MAX DRIVE M400 250W 80 Nm s torzním snímačem síly šlapání
Dojezd na plně nabitou baterii
: maximální : až 150 Km (záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová)


E-Country 7.8-S je městské elektrokolo, které zvládne víc....
Plně vybavený městský e-bike s baterií integrovanou do rámu.
Stejně jako ostatní modely e-Country disponuje také model e-Country 7.8-S hliníkovým rámem s pohodlnou geometrií, kterou ještě vylepšuje zmiňované zapuštění baterie do rámu e-biku.
Výsledkem je nejen posunutí těžiště a dosažení ještě lepší ovladatelnosti elektrokola, ale také čistý design. Baterie nijak nenarušuje estetiku e-biku.
Již žádné namáhavé nasedání na kolo!
Hlavní rámová trubka je posazena velmi nízko a vy tak můžete na kolo nasednout bez sebemenších problémů.
Rovněž sesednutí je díky geometrii elektrokola rychlé a bezpečné.
Elektrokolo je tak vhodné také pro ty, kterým může klasická geometrie kola činit potíže třeba ze zdravotních důvodů.
Teno model E-kola je vhodný jak pro muže, tak pro ženy
Protože jde o e-bike, zajímat vás bude jistě pohonná jednotka. Tou je elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. umístěný ve středu e-kola a nikoliv v zadním kole.
Je to další vylepšení oproti ostatním modelům řady e-Country napomáhající skvělému vyvážení elektrokola a optimalizaci jeho jízdních vlastností.
Jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy SRAM Level, odpružená vidlice Suntour XCT-ATB HLO DS 27,5" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm. O řazení se stará 8 rychlostí sady Shimano Acera nebo SRAM X4.
Bát se nemusíte ani deště. Součástí výbavy e-kola jsou totiž kromě nosiče rovněž blatníky.
Esteticky vyladěné městské elektrokolo, které však zvládne téměř jakýkoliv výlet, a to nejen na silnici, ale také v lehkém terénu. Je čas vyrazit!

Pohon elektrokola zajišťuje středový elektromotor BAFANG MAX drive M400 s kroutícím momentem 80Nm, který je umístěný ve středu kola, kde je nejoptimálnější místo pro motor z pohledu vyvážení a jízdních vlastností.
Elektromotor Bafang M400 se rychle zařadil mezi zavedenými středovými pohony především díky svému kvalitnímu zpracování.
Vyniká velmi plynulým a tichým chodem.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je rámová baterie Panasonic 36V / 630Wh (17,5 Ah), která je plně integrována do rámu e-biku.
To přispívá ke skvělé stabilitě a snadné ovladatelnosti e-kola
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km (v závislosti na profilu trati a způsobu využití asistence).
Asistence je v případě tohoto modelu pětistupňová.
A jak vlastně asistenci ovládáte?
Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách.

Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím.
Baterii můžete nabíjet přímo na kole, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.

Volba 5 režimů asistence :
- 1-2 nízká motorová asistence
- 3 střední motorová asistence
- 4-5 vysoká motorová asistence
- 6 pěší asistent - kolo jede samo rychlostí 6km/h a pomáhá při rozjezdu nebo tlačení.Tato funkce není určena pro stálou jízdu.

Technická specifikace
Rám : Alu 6061, velikost rámu 17" / 19"
Vidlice : SUNTOUR XCT-ATB HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
Baterie : Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Motor : BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Umístění motoru : Bafang - středový
Ovládání : BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
Řídící jednotka : Integrovaná v motoru
Snímač šlapání : torzní
Nabíječka : 2 A (součást výbavy)
Dojezd : až 150 km
Pedály: WELLGO, plast s odrazkou
USB port : ano
Asistent chůze : ano
Počet převodů : 1 x 8
Přehazovačka : SRAM X4 nebo SHIMANO Acera RD-M360-L, 8 rychlostí
Řazení : SRAM X4, nebo SHIMANO SL-M310, 8 rychlostí
Řetěz : KMC X8
Kazeta / vícekolo : SRAM PG-820 nebo SHIMANO CS-HG31, 8 rychlostí
Převodník a kliky : BAFANG, 38 zubů, 170 mm
Průměr kol : 27,5"
Brzda přední : SRAM Level nebo SHIMANO BR-MT200, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní : SRAM Level nebo SHIMANO BR-MT200, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky : CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 19mm
Náboje : CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště : SCHWALBE Big Ben 27,5 x 2,00
Řídítka : CRUSSIS Al, 680 mm
Představec : CRUSSIS Al, 105 mm, stavitelný
Sedlo : Selle ROYAL
Sedlová objímka : CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka : CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm
Nosnost : 120 kg
Doplňky : zadní nosič, blatníky
Hmotnost : Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně

Aby jste dojeli co nejdále a jízdu si užili platí několik rad pro tento model elektrokola:
Nezapomeňte, že pořád jedete na kole, ikdyž má motor.
Pokud tedy potřebujete přeřadit, nejdříve použijte přehazovačku na kole, teprve potom zvolte vyšší mód na computeru.
Optimální rychlost je 20-24km/h.Motor se odpojuje při dosažení rychlosti 25km/hod.
Tímto vyhovuje všem evropským normám.

Dojezd elektrokola závisí na různých faktorech: hmotnost jezdce a nákladu, fyzická kondice jezdce, styl a povaha jízdy, technický stav kola, teplota, směr a síla větru, výškový profil trasy a povaha terénu (hrubý povrch, kopcovitý terén, časté rozjíždění atd. snižují dojezd).

Velikost rámu :
17"
(výška postavy 160 - 175 cm)
19" (výška postavy 172 - 185 cm)












Dokumenty ke stažení

navod-bafang-2023-web.pdf
baterie elektrokola 630 Wh

Zatím nikdo nehodnotil. Buďte první

vyplňte hodnocení a získejte 300 do věrnostního programu. Body získáte za každý produkt, u kterého vyplníte slovní hodnocení, maximálně za 5 hodnocení na jednu objednávku.

Městské elektrokolo Crussis e-Country 7.8-S (17,5Ah)

Vaše hodnocení - počet hvězdiček

Nejhorší
Nejlepší
Kategorie

Přihlaste se k odběru novinek

Pohodlný nákup

U nás můžete platit online...

Visa Mastercard Diners Club American Express JCB Maestro Platím Pak
Youtube
Široký sortiment komponentů SHIMANO za výhodné ceny