29" horské elektrokolo CRUSSIS ONE-Largo 9.7-S (17,5 Ah)

Cena vč. DPH
Tento produkt momentálně není skladem a je neprodejný
CRUSSIS

CRUSSIS ONE-Largo 9.7-S (17,5Ah)
Modelová kolekce 2022

29" horské elektrokolo, středový motor BAFANG M500 95Nm, rámová baterie Panasonic 17,5Ah (630Wh)

- řazení SRAM SX Eagle 1x12 rychlostí

Plně integrovaná rámová baterie Panasonic s kapacitou 17,5Ah/630Wh
Středový (centrální) motor BAFANG M500 250W 95Nm s torzním snímačem síly šlapání
Dojezd na plně nabitou baterii
: maximální : až 150 Km ( záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová)


Crussis ONE-Largo 9.7-S je nabušené 29" horské e-kolo s hydraulickými brzdami a skvělým motorem Bafang M500.
Od svého kolegy e-Largo 9.7-s se liší designem – nabízí decentní barevnou kombinaci.

ŘADA 9 - Menší, lehčí a silnější
Nadprůměrné modely s motorem Bafang M500 jsou ve své kategorii tím pravým náčiním pro sportovní výkon.

Pánové, tento e-bikový stroj s devětadvacít­kovými koly, silnější baterií a nabitou výbavou, to je něco pro vás!
Elektrokolo Crussis ONE-Largo 9.7-S jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Pánské horské elektrokolo ONE-Largo 9.7-S se silnější baterií je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás.
Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž silná baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrová­na. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
Snad dojezd a spolehlivost. O to se stará středový elektromotor BAFANG M500, o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 95 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.

Pohon elektrokola zajišťuje u tohoto modelu supervýkonný středový motor Bafang M500 s kroutícím momentem 95Nm, který je umístěný ve středu kola, kde je nejoptimálnější místo pro motor z pohledu vyvážení a jízdních vlastností.
Pro dynamickou jízdu je zásadní točivý moment, ten je v případě tohoto motoru opravdu vysoký 95Nm.
Elektromotor Bafan M500 je určen pro elektrokola u kterých je očekáván sportovní výkon i v tom nejnáročnějším terénu, proto jsme jím vybavili „devítkovou“ řadu našich e-biků. Pro takto vybavená elektrokola tak není překážkou opravdu žádný terén.
Formální výkon 250 W odpovídá zákonnému omezení, točivý moment 95Nm – tedy zásadní faktor dynamického výkonu – však ponechává většinu konkurentů daleko v závěsu. K dalším výhodám patří nízká hmotnost motoru do 3,3 kg.





Motor BAFANG M500 se vyznačuje plynulým a tichým chodem, hlavně při změně převodů a to i při jízdě do kopce.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.


Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je rámová baterie Panasonic s Li-Ion články 36V / 630 Wh (17,5 Ah), která je tedy plně integrována do rámu e-biku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km (v závislosti na profilu trati a způsobu využití asistence).
Asistence je v případě tohoto modelu pětistupňová.
A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách.
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na kole, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.

Volba 5 režimů asistence :
- 1-2 nízká motorová asistence
- 3 střední motorová asistence
- 4-5 vysoká motorová asistence
- 6 pěší asistent - kolo jede samo rychlostí 6km/h a pomáhá při rozjezdu nebo tlačení.Tato funkce není určena pro stálou jízdu.

Řazení obstarává špičková dvanáctirychlostní sada SRAM Eagle SX 12s
Sada SX Eagle™ je skvělým přírůstkem do ekosystému Eagle™ 1x.
Technologie Eagle™ přináší hladké a přesnější řazení s výjimečnou spolehlivostí.
Technologie Eagle™ je revolucí v MTB, protože cyklistům nabízí jednopřevodníkový pohon, který je navržený přesně dle potřeby – nízká hmotnost, odolnost, intuitivní ovládání a rozsah převodů pro jízdu ve všech terénech. Sada SX Eagle™ je nejnovějším přírůstkem do ekosystému Eagle™ 1x. Sdílí technologie s vyššími modelovými řadami, které umožňují jeho 100% kompatibilitu v rámci ekosystému Eagle™.
Přehazovačka SX Eagle™ je konstruovaná ve specifickém a osvědčeném SRAM 1x designu označovaném X-HORIZON™. X-SYNC™ spodní kladka snadno obslouží kazety s rozsahem 11-50z.
Řadící páčka SX Eagle™ se stará o přenos změny převodu v celém rozsahu kazety Eagle™.



Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“.
Jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy SHIMANO Deore BR-MT410 nebo SRAM Level, odpružená vidlice ROCKSHOX FS Judy Silver TK R Solo Air 29", jak název napovídá je vybavena vzduchovým tlumením, zamykáním z řídítek a disponuje zdvihem 100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Naopak součástí vybavení je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.
Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Largo 9.7-S je připraveno vyrazit s vámi!

Technická specifikace
Rám : Alu 6061, velikost rámu 18" / 20"
Vidlice : ROCKSHOX FS Judy Silver TK R Solo Air 29", zdvih 100 mm, uzamykatelná z řídítek
Baterie : PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Motor : BAFANG M500, středový, 250W (max 500W), 95 Nm
Umístění motoru : Bafang - středový
Ovládání : BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
Řídící jednotka : Integrovaná v motoru
Snímač šlapání : torzní
Nabíječka : 2 A (součást výbavy)
Dojezd : až 150 km
Pedály: WELLGO, alu s odrazkou
USB port : ano
Asistent chůze : ano
Počet převodů : 1 x 12
Přehazovačka : SRAM SX Eagle, 12 rychlostí
Řazení : SRAM SX Eagle
Řetěz : SRAM Eagle SX 12s
Kazeta / vícekolo : SRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z
Převodník a kliky : SRAM X-SYNC 2 38Z / BAFANG 170 mm
Průměr kol : 29"
Brzda přední : SHIMANO Deore BR-MT410, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní : SHIMANO Deore BR-MT410, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky : CRUSSIS 29", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Náboje : CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště : MAXXIS Ardent 29 x 2,40
Řídítka : CRUSSIS Al, 760 mm
Představec : CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
Gripy : CRUSSIS, 100% silikon
Hlavové složení : Semi 1 1/8
Sedlo : Selle ROYAL
Sedlová objímka : CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka : CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm nebo 400 mm
Nosnost : 120 kg
Hmotnost : Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.

Aby jste dojeli co nejdále a jízdu si užili platí několik rad pro tento model elektrokola:
Nezapomeňte, že pořád jedete na kole, ikdyž má motor.
Pokud tedy potřebujete přeřadit, nejdříve použijte přehazovačku na kole, teprve potom zvolte vyšší mód na computeru.
Optimální rychlost je 20-24km/h.Motor se odpojuje při dosažení rychlosti 25km/hod.
Tímto vyhovuje všem evropským normám.

Dojezd elektrokola závisí na různých faktorech: hmotnost jezdce a nákladu, fyzická kondice jezdce, styl a povaha jízdy, technický stav kola, teplota, směr a síla větru, výškový profil trasy a povaha terénu (hrubý povrch, kopcovitý terén, časté rozjíždění atd. snižují dojezd).












baterie elektrokola 630 Wh

Zatím nikdo nehodnotil. Buďte první

vyplňte hodnocení a získejte 300 do věrnostního programu. Body získáte za každý produkt, u kterého vyplníte slovní hodnocení, maximálně za 5 hodnocení na jednu objednávku.

29" horské elektrokolo CRUSSIS ONE-Largo 9.7-S (17,5 Ah)

Vaše hodnocení - počet hvězdiček

Nejhorší
Nejlepší
Všechny kategorie

Přihlaste se k odběru novinek

Pohodlný nákup

U nás můžete platit online...

Visa Mastercard Diners Club American Express JCB Maestro Platím Pak
Youtube
Široký sortiment komponentů SHIMANO za výhodné ceny